Otthon is, távol is, kívül is, belül is: természetes, egészséges környezet

A'la Nature

A'la Nature

Design labda

2015. augusztus 14. - A la Nature

Pár éve szerettem bele a kötött puffokba, elraktároztam a tervet gondolatban, hogy majd egyszer lesz nekem is egy, vagy kettő, vagy három... Az utóbbi hetekben elő kellett vennem a gondolatot, mert az öko-körös csapatommal újrahasznosítás címén pólófonalat gyártottunk, hogy rongyszőnyegként éltessük tovább a lehasznált pamutpólóinkat. Az ötlet magával ragadott, ihletet kaptam és alig bírok leállni a kötéssel, horgolással. Először próbamintákat gyártottam, aztán nekiláttam egy horgolt kosárkának, aztán egy újabbnak, végül pedig elkészítettem a leendő puffom kicsinyített mását, ami a gyerekek legújabb játéklabdája lett. Tölteléknek belegyömöszöltem a kezdeti próbamintákat és a maradék pólódarabokat. :) Újrahasznosítás a köbön, nincs hulladék, az anyag természetes, nem kapott újabb kezelést, maradt natúr, ezzel is kíméltem a környezetet. Ez a játék már egy kisbaba kezébe is nyugodtan adható, pici ujjaival vicces letapogatnia a kötés textúráját, nem foszlik, erős és puha. El kell készítenem ajándékba egy babának!

Nézzétek, ilyenek lettek a kosárkák:

 

 

A labda pedig így készült:

 

 

A puffkötést bemutatta nekem: Ana Kraft (2 részes német nyelvű videó):

1. rész, 2. rész

Köszönet neki, valamint Marika néninek, aki rám testálta a már nem használt kötő-, és horgolótűit, amiknek ezúttal igazán hasznát vehetem!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alanature.blog.hu/api/trackback/id/tr597706978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása