Otthon is, távol is, kívül is, belül is: természetes, egészséges környezet

A'la Nature

A'la Nature

Horgolt rajzok

Ajándék gyerekeknek

2017. február 01. - A la Nature

Milyenek lennének a gyerekrajzok 3D-ben? Szinte naponta születnek mókásabbnál mókásabb rajzok a gyerekeink kezei közül. Nagyon jót szórakoztam már pár évvel ezelőtt is azon, hogy az Ikea kedves kis plüssfigurává varázsol néhány kiválasztott gyerekrajzot. Az utolsó pályázatukra már mi is jelentkeztünk, de nem vártam meg, hogy kiderüljön, vajon bekerülünk-e az első 10 szerencsés közé a kb. 52 ezer jelentkezőből, hanem elhatároztam, hogy magam valósítom meg a gyerekeim elképzeléseit. A plüss anyagból varrásnál is egyszerűbb technikát választottam: amigurumi-t horgoltam a rajzaik alapján. Végigkísérték az "életre keltés" folyamatát, nagy várakozással nézték, milyen lesz, végül pedig nagy volt az öröm! Jó volt látni, milyen lelkesen terveznek, rajzolnak, felügyelik és sürgetik az elkészítést, és hogy elégedettek a végeredménnyel. Szép ajándék lett belőle, azóta is velük alszanak! Néhány színes pamutfonal, horgolótű, rövidpálcák és fantázia. Ennyi kell ehhez az ajándékhoz. :)

meghorgolt_rajz_alanature_01.jpg

Színes pók: 3,5 éves kisfiam terve alapján.

meghorgolt_rajz_alanature_02.jpg

Csókos szájú: 5,5 éves kislányom terve alapján.

Azoknak a kicsiknek pedig, akik csak később tudnak majd szépeket rajzolni, horgolhatunk előzetes tervek nélkül is. A katicát egy totyogónak, a babasúlyzót egy csecsemőnek készítettem. Mindkettőbe belerejtettem egy kis csörgőt is, hogy legyen miért felemelni és megrázni. Fontos, hogy babáknak erős, nem foszló, természetes alapanyagú fonalat használjunk (pl. 100% pamutot). 

horgolt_katica_alanature_01.jpg

horgolt_katica_alanature_02.jpg

horgolt_babasulyzo_alanature_02.jpg

horgolt_babasulyzo_alanature_01.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alanature.blog.hu/api/trackback/id/tr1212174362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása